Dags att sova

Ja nu är det dags att sova. Jag har ju nästan inte gjort ett piss idag. Jo jag har varit och grattat mina kusiner som fyller 20 idag. Ganska sjukt. Annars har jag mest ätit idag. Äta är det enda jag gör nu för tiden tycker jag. Får se när konsekvenserna för det kommer då.

Hahah idag har jag faktiskt ätit upp ett helt paket salami.. Hahah låter jätte äckligt, men det är det nya för mig. Mitt nya små ätande... Luktar gott gör jag också. Pappa som har börjat köpt världens bästa och godaste vitlökssalami... MMMMMMMHHH, vad gott det är. Längar redan till frukosten då jag ska ha typ 5 skivor på min macka... Usch vad äcklig jag är! Men skit samma :D

Jo och sen så har jag gått och saknat min älskling hela dagen också :(
 

Ja och GRATTIS till Emelie och Stefan som fyller 20 idag!!!!!!!!!!!! Helt sjukt

Ja sorry Stefan.. Men har tyvär ingen bild på dig! Du fick ju en påse blåbärsmuffinsar idag utav mig iaf!
Och Grattis till min lillla klasskamrat Jesper också.. Lillen som fyller 17 idag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har jag bytt ut den bilden, såg inte att det syndes först :S Sorry :P

2011-09-11 @ 12:15:43
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0