Så fort tiden går

Igår firade jag och Fredrik 18 månader. Känns ju som att jag nyss träffade honom.
Han gav mig iaf världens finaste överraskning. Vi åkte till Borlänge och åt på en fin restaurang som Fredrik hade bokat bord på. Jag blev super glad och efter det hade han en till överraskning, vi skulle gå på bio! Han är så bäst min gosis!
VÄRLDENS BÄSTA!
Bion var paranormal activity 3! Den var sjukt bra. Den bästa utav de filmerna! Jag satt spänd precis hela filmen :o
De är lätt de bästa skräckfilmerna någonsin!
Nu är jag nyduschad och ska sätta på mig serveringskläderna. Ska nämnligen iväg på folketshus i Säter och servera. Senare när det är klart bär det iväg till Louise som ska ha 18års fest! Det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0