undrar om de ser att clowner inte ler

Idag ska jag börja mitt lov och i morgon ska jag ha sovmorgon!

I torsdags var jag kvar i skolan till halv tio. Var i serveringen under öppethus, följde sedan med farmor hem eftersom att hon var där och åt =) På fredagen handlade jag endel saker åt klassen som vi skulle ha idag.
I lördags jobbade jag på folkets hus och serverade.
Idag och igår har jag varit i skolan för att förberada en kaffeservering som klassen tagit åt sig. Men hela klassen verkade ju glömt bort det... Så en annan fick ju vara där båda dagarna.

Och igår var jag med Sofie och Alice till Borlänge för att handla in lite till festen :D Nu är allt fixat! Idag köpte jag till och med en sladd till sterion från datorn! IHHH det kommer bli bäst, är över taggad! Hoppas min kostym kommer snart också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0