tisdag

Idag har jag hjälpt Fredriks mamma nere i Säterdalen med ett litet loppis, det var kallt!
När jag kom hem skulle jag ta ett bad, det var också kallt. Slut på varmvatten.
Nu har jag precis satt mig vid datorn och tänkte kika lite tv, men nej. Jag fattar ju inte Fredriks TV!!!!!! Och han kommer hem kl 3 inatt för han är i Stockholm och kollar på teater. Mys kille ;o

Och en till sak, jag har tappat min mobil i backen minst tusen gånger, och nu råkade Sofie komma åt den då den föll ner i golvet, inte alls högt. Tiotusen sprickor i min skärm nu... :( Stackars Sofie gumman, vet ju själv hur det känns när man råkar ha sänder någons sak.

Var lite raggarbilar och sånt nere i dalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0