allt är en lek

Jag tänkte skriva lite jag.

Jo, jag har börjat sommarjobba. Skönt fast ändå inte. Tur att jag har silvagnen med mig iaf och tur att jag älskar barn! Hur kan alla vara så jävla söta, gosiga och underbara (förutom när de skriker, petar i näsan och grinar) Jag ska ha 20 ungar när jag blir stor. Undra vem som vill bli pappan då egentligen? :(



Imorgon bär vi iväg till Lillsjön, får se hur det går. Jag hoppas att alla barnen kan simma. Sen blir man väl antaglige tvungen att bada också, så snälla snälla lilla sol, visa dig lite för mig imorgon!

Idag har jag och Zarre faktiskt svettat skiten av oss, vi har gymmat ;)

Kommentarer
Postat av: Greta

Hej Ful-Birgitta, va tråkigt att du tyckte om bilderna :) Jätteful blogg förresten!!

Hoppas du drunkar i Lillsjön imorgon. Ses fem i 8.

2011-07-05 @ 21:40:02
URL: http://www,smangos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0