plugg

Åkte hem idag efter skolan och gjorde matbröd som jag hade lovat pappa plus att jag tycker att det är jätte roligt också :D Sen fick jag laga middagen också, bara för att pappa tycker att jag är bättre på att laga mat än vad han är, tycker jag också lite kanske.. Panerade iaf fisk och gjorde potatismos. Supergott! Nu har jag setat och pluggat till engelska provet imorgon i flera timmar känns det som. Hatar engleska. Jag fattar inte, eller jo lite men inte så mycket.

Tycker att jag har varit så duktig som har pluggat så länge nu så funderar på att gå och köpa en Ben and Jerrys. Men det är ju det att det är så dyrt och jag har inga pengar så ska fråga pappa (A) Och sen så har jag ju smsat både zarris och nattis, men ingen svara ju, så får väl gå till hemköp själv då!!!!!



Söt jag eeee



Present till Freddis ;) hoppas han inte läser nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0