Du kan väl aldrig acceptera att någontin är svårt

Jo jag har visst tänkt på dig min lilla blogg! Har tänkt att jag ska ha bloggat varje dag men det har ju inte gått... Tog massa goda bilder på bullar jag jag bakat men sen när jag skulle lägga upp de på bloggen hade mitt internet gått ut!! Surt.. Nu är det fixat iaf och jag har tagit en massa fina bilder åt er (ja mina söta små läsare)!


Ja så här goda bullar och så här fina bilder hade jag tagit. Och tänkte lägga upp de på min lilla bloggis och visa vilken god kvällsmat jag hade ätit. Men neeeeeej det fick man ju inte!

Julbord hade vi på skolan tisdag och onsdagkväll också. Så här fint var det!





Nu är det ej långt till jul. Har massvis med julkänslor! Jag har köpt fina julklappar, fixat ögonbrynen  börjat pyssla med mitt julbak. Det bästa utav allt!
Nu pallar ej min dator mer. Den typ överansträngersig när jag skriver bokredovisning och bloggar samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0