tjabba tjena hallå!


Först och främst vill jag börja med att slänga in en bild på Alice så kallade husdjur. Inte så mycket till husdjur skulle jag vilja säga. Hans ( ja det där tjocka varelsen på bilden ) liv ser ungefär ut så här : Han sover ( en decimeter från matskålen) vaknar går fram till matskålen och äter. Sedan när han har ätit klart smälter han maten och sover lite. ( en decimeter från matskålen ) Sen går det så fram och tillbaka hela dagen. Förutom när han anstränger sig och går två meter fram till kattlådan för att göra sina behov. Någon mer som kanske känner igen sig själv i det här kanske?


Ja och nu en ganska ful bild på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ville bara visa mina nya ögonbryn!!! Färgade och fixade dem igår, gillar dem faktiskt :DDD Och sen ville jag visa mitt nya hansband också :') Köpte det igår. Var nänmligen på Kupolen igår med Alice och köpte lite smått och gott....

Kommentarer
Postat av: idioten

tack älskling!!!:D

förresten snyggt halsband, den köpte kikki också när vi va till v-rås igår!

saknar dig:(

2011-08-16 @ 20:29:24
URL: http://smangos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0