Jag tycker inte om dig, du ligger med min flickvän. HALLÅ!

IHH, på lördag blir det Säterdalen och Björn Rosenström! Ska bli riktigt kul!



Imogon äntligen får jag träffa min Fredrik älskling!!! Har saknat honom sååååååååååå
Andra skoldagen gick väldigt bra. Gjorde jätte bra köp idag :D Två jätte snygga kavajer på rödakorset!
Jaja, jag kan lägga upp en bild någon annan gång! Vet att alla ni mina 5 läsare skulle dö för att få se bild på det fina jag köpt ;)

Nu ska jag vara duktigast i världen också. Jag ska lägga mig och läsa min svenska bok vi fick idag som vi ska skriva en läslogg om. Den ska vara utläst om 4 veckor. Och jag börjar redan nu. Men gud, jag är bara så duktig! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0