Jag behöver all din vilja de dagar jag ingenting vill

Den här veckan har börjat mycket mycket bra =) Vädret är precis som jag vill och allt är väldigt ja, underbart!

Tisdagen var ju hur rolig som helst. Var i Leksand på sommarlandet tillsammans med bara roligt folk. Vi hade en super trevlig dag. Vädret var toppen och vi var tio år igen kändes det som. Allting var precis lika roligt som när man var där när man var liten.

Igår sken solen lika fint, då spelades det volleyboll och blev lite bad. På kvällen käkade jag och min älskling lite god mat ute. Känns som att idag ska bli en lika fin dag så jag ska ut och hälsa på mormor och morfar lite jag.

Känns lite som att sommarlovet börjar gå mot sitt slut, men det är helt okej eftersom att då bär det av till Kreta!!!! IHHH! Skolan kommer också bli helt okej. Längtar ju nästan lite efter alla gosaker.




Detta är en utav andledningarna varför man längtar lite tills skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0